آه...
 
♥ ♥ کمی با دل من♥ ♥
بوی سکوت را اینجا با من بچش...♥
 
 

 

 

شب است و باز همه در سكوت خفته اند...
دوباره در فراق خودت ياد و خاطراتت جايت را پر كرده اند...
و من از هوس با تو بودن مملو ام
اين جا جز سكوت كسي صدايم را نمي شنود و جز سياهي قطرات بارانم را نمي بيند...
اين جا هوا جرياني ندارد...گويا آن هم منتظر نفس هاي توست...
شگفتم از آن همه بي تابي هايت براي بودن و اين همه بي اعتنايي هايت به بودنم...
چه بي مهابا گريختي...و چه محسورانه از كف دادمت...
حال چه بگويم؟؟؟؟
بگويم خوشا به حالت كه هم نفسي يافتي؟؟؟ يا خوشا به حالش كه هم نفست شده؟؟؟
بگويم آآآآآآه..ه
بگويم ووااااي...
چه بنالم؟؟؟
هرچه نالم كسي گوش حرف هايم نمي شود...پس چه بهتر غسل سكوت نشكنم و خط ممتد زندگي را با نفس هاي بي تو،با پاهاي بي جان، و با دستاني تنها ادامه دهم...
و من اين جا در اين سكوت...در اين سردي...در اين ظلمت...چشمانم را به خواب ببندم...
شايد آخرين باشد.....
 
90-11-1


نظرات شما عزیزان:

hamideh
ساعت17:47---10 مرداد 1391




























































kheili khub bud. neveshtehaye gablit ro chera bardashti?









tak setare asemon
ساعت11:29---22 خرداد 1391
هرروز به آسمان مینگرم تا ستاره ی گم شده ام روبیابم تا به خاطر یه لحظه چشمک زدنش دلم آروم میگرفت ویک نفسش رابرای تو که همیشه براش عزیزی هدیه میکردکااااااااااش

tak setare asemon
ساعت11:23---22 خرداد 1391
نمیایی؟!سوال دارم ازت شایدتوهم به جوابت رسیدی؟

tak setare asemon
ساعت13:09---20 خرداد 1391
ممنون اما یه چیزی اذیتم میکنه؟!هوای رفتن دارم چند بارم فال گرفتم خوب بوده اما حس میکنم تاوقثتی نرم شناخته نمیشم؟
پاسخ:با رفتن و شناخته شدن ضعفه قلبي و كمي صداقت دوستي رو ثابت ميكنه


tak setare asemon
ساعت12:57---20 خرداد 1391
خیلی گلی مانندگلهای باغچمون اماتفاوت اینه که تو همیشه وبدون کمک قشنگی ؟!چقد زیباست که که من تورو دارم دردل؟!
پاسخ:ممنووون ناشناس


tak setare asemon
ساعت12:47---20 خرداد 1391
ولش کن مهم اینه که داریم حرف میزنیم باهم؟!میشه ازاون نوشته هایی که آدم بی قرارمیشه وچشم انتظاره بگی نازم؟!
پاسخ:زياد عادت ندارم با غريبه ها حرف بزنم و اين كه مهمونم هستين احترامتون واجبه الان ندارم پيشم ولي وقتي آپ كردم ميذارم


tak setare asemon
ساعت12:15---20 خرداد 1391
فضولی نکن عزیزم؟راستی چرا نبودی خودم وبتو پیدا کردم ؟آهنگشم خیلی کوتاهه تا میریم تو احساس تموم میشه؟
پاسخ:بازم ممنون كه اينجايي خيلي خوب.نگين كه كي هستين.به هر حالtnx


tak setare asemon
ساعت20:58---17 خرداد 1391
خیلی قشنگه خیلی معلومه دل پاکی داری ک میتونی با احساس بنویسیپاسخ:ممنوووووووووووووووووووون

hadi
ساعت23:31---4 ارديبهشت 1391
kheyli khob bod damet garm

nsm
ساعت14:48---19 اسفند 1390
age donya barax bod...
Adama asheg nemishodan....
Ashega adam mishodan.....!


Nsm
ساعت15:24---5 اسفند 1390
so nice my honey....

atefe
ساعت11:41---2 اسفند 1390
shalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
webet kheli khoshgele
linkidamet


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:آه,خیانت,من,زهره,tiptop love,خوش به حال,حسرت, :: 9:22 AM :: توسط : زهره♥

درباره وبلاگ
من همانم که تو می بینی.... . . . دختري از سوسوي بادهاي پاييزي... . . دختري از مهر خزان... . . . به روشني چشمان در بيست و نهمين خورشيد مهرگان... خنده هايي از جنس گريه دارم... هق هق هايي از جنس شوق... ماتم هايي از نوازش... گرمي هايي از سردي... فرياد هايي از سكوت.. . نگاه هايي از چشمان بسته... . . . ولي حيف..حيف و افسوس كه كس بيداري دركش را ندارد...من به غير طبيعت عادت كرده ام..ديوانه نيستم...من همان انساني هستم كه نگه دار اشك هايم در درد هايم هستم و به شوق تو خندان مي شوم تا مبادا انحناي لبانت به بيراهه كشيده شود..من همانم كه با اوج شوقم گريستم... . . . با من كس راه نيامد تا قدم هايم را برايش به وصف كشم... . . عميق تر از آني هستم كه در قعر وجودت به دنبال عمق هايم باشي... دوستدار زيبايي هايت هستم... عاشق مهر وجودت.. چرا كه زيبايي هايت و مهر روحت از اوست... او من از اويم و او از رگ هاي شريان عشقم به من نزديك تر است... گاه عاشق سكوت ميشوم... همان ثانيه ها كه خدا در نفسهايم حرف مي زند... . . . . . . سلام با تمام وجود به مهمونای گلم...امیدوارم نوشته هام تو جزیی از خاطرتون ثبت بشه... کلبه ی تنهایی های من از آن توست...خطوطش زاده ی این قلب کوچکم است...مرا در پرورشش سهیم ساز... . . . . این نوشته هام گاهی مخاطبش یه نفره گاهی چند نفر و گاهی همه و ِشاید گاهی خود تو مخاطبش باشی... ميگن خيلي سرده نوشته هام...اما من اينارو با گرمي دستام با داغيه قلبم نوشتم... شايد بگين تنها و منزوي از دنيام ولي من از با هم بودناي زيادي به اينا رسيدم... به فكر نصيحتم نباش...من منبع پندم... صدايم را مدت هاست از گوش هايت دريغ كردم آخر چندي بود غريبگي پيشه مي كردي حال و هواي شنيدن نداشتي شوق لبخندي نداشتي... حال نوشته ام تا شايد مسير چشمانت به حرف هاي سنگين قلبم گره بخورد... وااااي كه خسته ام...چقدر اين روزها شكل غم را به جاي خود در آيينه مي بينم..................................... ممنون از همتون ممنون از وجودتون ممنون از چشماتون ممنون از نفس هاتون zohipakdell@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کمی با دل من و آدرس zohipakdell.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 2581
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

هوانو كردم-محمدعليزاده

كداهنگ براي وبلاگ

تصاوير زيباساز